четвртак, 3. јун 2010.

Radnici svetla, Indigo i Kristali

Poruka koju sam dobila je, da naša sposobnost da lečimo, dolazi iz upotrebe svetla i boja, svi imamo tu sposobnost i sada joj se vraćamo, delimično, pozivajuci andjele, koji nam donose svetlo ali ne moramo se osloniti na njih, jer imamo svetlo u sebi.
Mozemo vizualizovati različite boje oko svog tela ili oko nekoga koga lečimo i da tako postignemo trenutno izlečenje.






Dorin je bila u grckoj istrazivala atlantidu. Malo price o sinhronicitetu i kod voditelja i nje. Nasli su u iskopinama ametist perlice kao sto ima i Dorin.
Jedan nacin na koji mozemo identifikovati atlantidjane je da su nosili/nose kristale, tj ogrlice od kristala.

Kristalna deca su tu da uravnoteze karmu koju nosimo od atlantide i da nam pomognu da se setimo nasih magicnih nadarenosti za lecenje koje ima trenutnu manifestaciju.

Ova deca nam dolaze od 1995 i biraju svoje roditelje radnike svetla, roditelje koji su duhovno svesni i koji ih nece zatvoriti i to u smislu psihicki-vidovnjacki zatvoriti. Sva deca su vidovita, za to postoje dokazi. Jedan od fenomena koji se desava je da roditelji cene tu decu, koja vide andjele i aure i podsticu ih. Ova kristalna deca dolaze iza indigo dece i karakteristicni su po velikim ocima, koje gledaju pravo u vasu dusu, vide sve,tako da je to skoro neprijatno.

Koja je razlika izmedju indigo dece i kristalne: indigo deca su rodjena od 1975 do 1995. indigo deca su ratnici koji su dosli da razbiju sisteme poput vlada, obrazovanja, i stare sisteme bez integriteta. oni su inkarnirani atlantidjani i za razliku od radnika svetla koji su starije generacije i dolaze pre indigovaca, dakle ti radnici svetla lako zaborave zasto su dosli na ovaj svet ako im je dobro i ako su zasticeni, indigovci to ne mogu zaboraviti.

Indigovci imaju tako cist i aktivan nervni sistem, da ako su pod stresom, oni moraju da se mrdaju, setaju, trce, skacu, plesu, sto pokazuju i istrazivanja, koja kazu da i treba da se krecemo ako smo pod stresom a ne da sedimo i pretvaramo se da je sve ok. Ponekad se sa tom decom postupa pogresno, u skolama gde su pod stresom(sistem koji je zastareo) i gde im se ne poklanja dovoljno paznje, ova deca kada se bune, meskolje i nemirna salju kod psihologa i obelezavaju kao deca sa poremecajem paznje HDAD i kada su hiperaktivna, daju im se lekovi za smirenje i tako se otklanja njihov spiritualni dar. Ova indigo deca su tu, da obrisu stare sisteme, koji vise nisu efikasni i koji su kao kancer. Nas zadatak, kao odraslih je da pomognemo toj deci i da ih ne drogiramo i da ih naucimo, kako da kanalisu svoj prirodni aktivizam da menjaju svet. Moramo da ih naucimo na koji nacin da pristupe menjanju sveta, koji su nacini za to, kako da pisu pisma urednicima i ljudima koji mogu da pomognu, politicarima... a njihov aktivizam zavrsi kanalisanjem destruktivnosti, paljenjem skola, pucnjavom. Ta deca trebaju nasu pomoc, da bi pomogla nama. Ova deca i jesu uradila mnoge grozne stvari jer osobe sa aktivnom levom stranom mozga uce decu sa aktivnom desnom stranom mozga. Ova deca su nasilna jer ne znaju kako da kanalisu svoj aktivizam. Ova deca imaju duh ratnika, visoko su kreativna, talentovana i veoma inteligentna i samo ne znaju sta da rade sama sa sobom. Ova deca sada imaju oko 25 godina i trebalo bi da imaju karijere ali ceo zivot im je govoreno da nisu u pravu, da sa njima nesto nije u redu i stide se sami sebe.


Indigo deca ne tolerisu da im se podilazi, kao generacija radnika svetla(znaci roditelji indigovaca) kojima je u skoli bilo receno, da moraju da uce ono sto je zacrtano, samo uz objasnjenje, da ce im to znanje jednog dana trebati. Indigo deca ne prihvataju to, jer znaju da ce se svet promeniti, ova deca znaju da im nece trebati ta rudimentarna znanja, koja se uce u skoli. Daju im se lekovi(ritalin) da bi prihvatili, ono sto im se servira iz tog zastarelog sistema, koji vise ne funkcionise.
Dorin kaze da ADHD-attention deficit with hyper active disorder(smanjena paznja i poremecaj hiper akticnosti) jeste u stvari ADHD-attention dialed into a higher dimension(paznja usmertena na vise dimenzije)

Nisu sva deca sa ovim poremecajem indigo deca a razlikujemo ih po tome sto talentovana deca sa ovim poremecajem obicno mogu da otprate ceo neki projekat a indigovci zapocinju po nekoliko projekata koji nijedan nije zavrsen. Ovoj deci treba pomoci da se bolje organizuju,ona su vidovita i imaju druge sposobnosti, cesto imaju nesanicu i mogu da vide i osete nocu u svojim sobama neke entitete-duhove. Ovo je sema, koja se pojavljuje u celom svetu. Problem sa insomniom i hiperaktivnosti je taj sto dolazi do manjka serotonina u mozgu, jedno moze da povuce drugo, zbog nespavanja dolazi do manjka serotonina i tako do hiper aktivnosti i obrnuto pa dolazi do zacaranog kruga. Psihicki darovi ove dece se ne razumeju dovoljno dobro od strane medicine i nauke pa ova deca cesto osecaju da su odbacena i stide se sebe.

Rodjeni od 50-tih do 60-tih godina su radnici svetla, to su veoma osetljive individue koje znaju, da su ovde zbog viseg cilja a ponekad te osobe ne znaju, sta je taj cilj i to moze biti izvor velike anksioznosti. Radnici svetla znaju, da su drugaciji i da znaju skoro sve.

Rodjeni na prelazu ovih granicnih perioda su tzv. prelaznici ili preletaci, oni su skauti-izvidjaci, koji su dosli da provere stanje na ovoj planeti i da provere da li je pravo vreme za indigo decu da dodju ovde.

Kristalna deca nemaju toliko besa u sebi kao indigo deca i oni su nasa svetla buducnost. Ova deca su sveoprastajuca, jednostavna, u skladu sa prirodom. Vole jednostavne igracke, bojanke ili da razgledaju prirodu.

Kristalna deca su magicna, kao mali Hari Poteri, igraju se sa svojim igrackama tako sto ih levitiraju, ovi slucajevi su zabelezeni i dokazani. Slucaj jedne devojcice ciju majku su bolela ledja i majka je trazila od devojcice, da joj stavi ruke na ledja a devojscica je odgovorila, "mama ja ne moram da stavim ruke na tvoja ledja ja to mogu da uradim kroz srce i um". Žena je bila izlecena i bol joj se vise nikad nije javio.

Kristalna deca se pojavljuju od 1995 i radjace se dok god bude trebalo, to je nova vrsta ljudi. Procenjeno je da ih je 75 % od sve dece rodjene od 1995. Ovu decu prate andjeli i drugi zastitari, da bi ih zastitili jer su tako cista i otvorena i da bi se sacuvao njihov dar.

Sa dolaskom kristalne dece nece nam trebati vlade,pravila i regulacije jer cemo sami sebe ispravljati i regulisati. Prema podacima koje je Dorin dobijala od roditelja kristalne dece sirom sveta, ovi roditelji nemaju uopste problema sa svojom decom, jedini problem ili ako se uopste to moze nazvati problemom, ali javlja se kod vecine kristalne dece je insomnia ali ne u obliku u kojoj ostali reagujemo na insomniu.

Ova deca imaju veoma visok nivo energije i nije im potrebno mnogo sna, kao da ce nesto propustiti ako spavaju.

Dorin je mnogo radila sa indigo decom i istrazivala i ove podatke koje iznosi su njena licna iskustva iz razgovora oci u oci sa indigo decom, koja su imala problem vrednosti i osecaj da sa njima nesto nije u redu. Ta deca su redovno bila podvrgavana lecenju medikamentima-ritalin i skoro nigde nije razmatrano da im se ponude prirodnija resenja u vidu vitaminskih dodataka, koji bi smanjili hiperaktivnost ili smanjenje unosa secera i takodje boje u namirnicama, za koje je potvrdjeno da odmah daju hiperaaktivni odgovor kod dece. Takodje je utvrdjeno da hiperaktivni decaci imaju svoje sobe okrecene u jarke boje, zutu, crvenu, narandzastu i takodje im je posteljina jarkih boja.

Po feng shuiju trebalo bi odabrati mirnije boje, to je samo cista logika ali deluje i ima smisla. Razlika izmedju decaka i devojcica je ta, da ce kod indigovaca obicno decaci biti hiperaktivniji i agresivniji a devojcice mogu da se odaju drogama ili problematicnom seksualnom zivotu, postaju introvertne.

Voditelj kaze za svog sina da je rodjen 82. i da je indigo ali da se ponasa kao kristalno dete, sto Dorin objasnjava kao izvidjaca pre dolaska kristalne dece. Njegov sin nema besa u sebi nimalo. Kada bi stajao u redu da nesto naruci uvek bi sve pustao pre sebe. Dorin nije nimalo iznenadjena ovim ponasanjem jer je njegov otac-voditelj radnik svetla. Sada njegov sin ima 21 godinu i zeli da ide na koledz i da bude policajac, sto Dorin vidi kao zelju da sluzi, da bude od koristi. Voditelj kaze da je bilo vrlo lako podizati ovo dete za razliku od njegove dve cerke koje su starije i verovatno indigo. Njegove cerke isto imaju zensku decu, koja su potpuno kristalna, imaju velike braon oci, veoma razvijenu intuiciju, ne pricaju mnogo ali sve urade i sve razumeju, cini se da komuniciraju medjusobno samo gledajuci se. ne komuniciraju recima a jako dobro znaju sta rade. Dorin kaze da to mozemo svi ali da kristalna deca to jednostavno znaju, a nama se desava da ne slusamo svoju intuiciju i da na kraju kazemo, znao sam, znao sam da ne treba da vozim tim putem, znao sam da ne treba da ulazim u tu vezu, da ne radim to i to...mi to ne slusamo, a kristalna deca to jako dobro koriste.

Naucnici su dokazali da su intuicija i telepatija savrseno operativni sistemi. Doktor Gerald Bem je to dokazao i otklonio bilo kakve sumnje da je komunikacija umom moguca i postoji i to kod svih ljudi ali mi odrasli jos uvek se premisljamo. Na svu srecu mozemo da vidimo kristalnu decu i da konacno uz njih pocnemo da verujemo u svoj instinkt.


Kada biste pitali svoje andjele cuvare koliko cete ziveti, oni bi vam odgovorili ako zelite. Indigo deca znaju koliko ce biti na ovoj planeti i to je zaista dugo, stotine i hiljade godina, to je zato jer ulazimo u novi ciklus gde telo nece propadati, to ce biti moguce jer cemo sigurno bolje jesti i nece biti zagadjenja koje imamo danas. imacemo drguaciji vid transporta koji nije zavistan od nafte i manje stresa, tako da ce pojedina indigo deca ovde biti dugo vremena.

A sta je bilo pre radnika svetla, pre 50-tih godina? Dorin na ovo nema odgovor, nema podatke.

Zasto se ovo sve menja, imamo radnike svetla, indigo, kristalnu decu? Zasto se menjaju tipovi dusa, tipovi licnosti koji dolaze na ovu planetu?

Mislim da je to zbog razlicitih talenata, zbog evolucije. Sada se evolucija definitivno ubrzava, za to je nekada bilo potrebno jako mnogo vremena a sad za deset godina imamo novu vrstu ljudi, ko zna sta nas ceka u narednom periodu...

Voditelj pita Dorin da li veruje u reinkarnaciju?

Da.

Zasto se neke duse inkarniraju vise puta?

Delom je to licni izbor a delom zato sto nisu ispunili svoj zadatak, zbog straha ili zato sto su trampili sigurnost zarad pracenja svoje strasti i zato se vracaju da ispune svoj zadatak.

Osvrnimo se sada malo na plejadjane o kojima si mi ranije pricala. O plejadjanima se malo zna.

Nedavno sam bila na ostrvu San Torini i posetila jednog iscelitelja koji mi je napomenuo da je bio na ovoj planeti pre 25000 godina kada je dosao sa plejada. cesto srecem ljude koji su radnici svetla, sada u svojim 40-tim i 50-tim godinama i kazu mi da su dosli sa plejada i poruka koju dobijam je, da su nam plejadjani dali mnoge darove jedan od njih je reiki energija, sto se uklapa u ono sto vidim kada pricam sa tim ljudima, njihove aure imaju boje duge, iste te boje vidim oko reiki majstora, boje koje im izlaze iz ruku uvek su boje duge.

Poruka koju sam dobila je da nasa sposobnost da lecimo dolazi iz upotrebe svetla i boja, svi imamo tu sposobnost i sada joj se vracamo, delimicno, pozivajuci andjele koji nam donose svetlo ali ne moramo se osloniti na njih, mi imamo svetlo u sebi. mozemo vizualizovati razlicite boje oko svog tela ili nekoga koga lecimo i da tako postignemo trenutno izlecenje.

Da li te neki naucnici podupiru u tvojim ucenjima? Ne, nije me briga, ja sam ovde zadnji put, ali postoje mnoga istrazivanja, koja potvrdjuju sve o cemu ovde govorimo. Mnogi doktori i medicinske sestre dolaze na moja predavanja, da nauce kako da vide unutar tela i da budu vidoviti i kako da rade sa andjelima. Jedan od iscelitelja na San Toriniju, doktor medicine, kombinuje andjeoske karte i lekove u terapiji i tako sve podize na visi nivo. Doktori i prakticari, naucnici koji su otvoreni za ove medote znaju da one deluju i moje su molitve, da imaju hrabrosti da pricaju o tome otvoreno.

Zasto ljudi vidjaju 11:11 ili 1:11 u zadnje vreme? Mnogi vidjaju i 3:33 Sta to znaci? To znaci da se vase misli manifestuju trenutno i tada treba da zastanete i da se zapitate sta je to o cemu mislite i da li to zaista zelite da manifestujete? To vam daje sansu da zastanete i da razmislite, da li manifestujete ono cega se plasite ili ono sto zelite. Ovo je zaista divna mogucnost, koja vam ukazuje, da ste na visokom nivou i ono sto je u vama, vi odasiljate napolje.

Vidjanje 3:33 znaci da radite sa uzdignutim majstorskim nivoom gde su Buda, Isus, oni su oko vas i hoce da komuniciraju sa vama. A ljudi koji vide 12:34? To znaci pojednostavite svoj zivot, to znaci da vam je zivot zatrpan sa previse stvari i da treba da iskljucite telefon i malo odmorite.

Sada idu pozivi slusaoca:

Lisa iz Kalifornije ima indigo dete 15 gonina i kristalno dete 6 godina, veruje da je radnik svetla. Njena cekra Lacey ima problema sa skolom i dijagnoza joj je ADHD i mozda autizam. Dorin kaze da kristalna deca imaju jaku vezu sa roditeljima i oni su srodne duse. Ako ih odvoje od roditelja to je dosta tesko za njih jer su majke za njih izvor ljubavi a ostala okolina ih ne razume. Lisa nije pristala da daje lekove detetu koje su prepisali doktori, koji, kako kaze Dorin vrlo olako prepisuju te lekove i uvek krive roditelje za to sto se dogadja njihovoj deci. Vecina dece koja je ucestvovala u skolskim pucnjavama koristila je neke lekove za smirenje. Tesko je decu skloniti od droga, kada im ustvari iste prepisujemo svaki dan u skolskim ambulantama.
Pitanje sledeceg slusaoca je da li osobe koje jos nemaju decu mogu da stvore kristalno dete tako sto ce to biti njihov odabir, da im se rodi kristalno dete? Dorin kaze da ce upravo osoba koja se ovako nesto pita i dobiti kristalno dete, za one manje samosvesne sigurno je savet da meditiraju, rade jogu, da majke koje pokusavaju da zatrudne,ciste svoje telo od toksina i da se obrate arhandjelu Mihajlu i arhandjelu Metatronu koji pomazu kod zaceca i dobijanja kristalne dece. Kada vodite ljubav prvo mesitirajte, napravite smirujuce okruzenje sa finom muzikom i svecama, napravite to iskustvo svetim. Mi nismo samo fabrike za bebe, radnici svetla mogu malo i da se zabave :))

Sledeci slusalac. muskarac, veruje da je indigo i nalazi da ima mnoge osobine koje je Dorin nabrojala da imaju indigovc. Te potvrde dobija i od svog okruzenja, mnogi mu kazu da je on stara dusa a sve se to oslikava i kroz muziku koju stvara. Ono sto ga je najvise dodirnulo u njenoj prici je da ima osecaj da je indigovcima i kristalnoj deci vec dosta svega. Prolazim kroz fazu u kojoj vidim da ljudi rade mnoge stvari i vidim to kao jednu veliku salu, ljudi samo kupuju i kupuju a sve je to zasnovano samo na strahu, pa se pita da li ovaj stav vidi kod indigo dece? Dorin kaze da, ali mora postojati bolji nacin. U knjizi Kurs o cudima, autorka Helen Sukman je rekla da mora postojati bolji nacin i mislim da i ti opisujes isti nacin a to se pokazuje i u tvojoj muzici jer imas dominantnu desnu stranu mozga koja ti pomaze da podignes svoju energiju prvenstveno kroz muziku, koju tek otkrivamo kao sredstvo za lecenje i zastitu. Zato sam, kaze slusalac pre cetiri godine poceo da sviram flautu americkih domorodaca i ceo moj cd je uradjen sa tom flautom i tim sazvucjem ali cinjenica je kada gledam sve ostalo a narocito mejnstrim medije pitam se: Boze sta sam to pusio kad sam dosao ovde dole? Pitam se da li ima jos ljudi, mojih srodnih dusa koji misle ovako? To me na neki nacin ljuti ali nisam razjaren, samo mislim daj, ljudi opustite se malo. dorin kaze, da iskoristi tu ljutnju da napravi konstruktivnu akciju, u meditaciji da pita svoje vodice i svoje vise sopstvo, koje korake da preduzme i sta da radi i da zatrazi jasno vodjstvo. Recimo, rad sa papirologijom je posao za one koji imaju razvijeniju levu stranu mozga a ovo je svet takvih ljudi u kojem si i ti rodjen, mada mi hvala Bogu sad napustamo to i prelazimo na vise intuitivnu i vise zenstvenu desnu stranu mozga. Jedan od razloga zasto si tu je da te stvari ocistimo, zato samo nastavi, trebaju nam indigo deca da rade svoj posao! Racunamo na tebe.

Bler iz Arizone: Dorin rekla si da kristalna deca imaju telepatske sposobnosti, kako mogu radnici svetla i indigo deca da razviju te sposobnosti? Pa nesto mi govori da ih vec imas, ali za one ljude koji to nemaju a zele, trebalo bi da se primire u svom zivotu na neko vreme, ako vam je zivot uvek pretrpan raznim poslovima, bukom i rok muzikom ne mozete cuti glas intuicije. Jedan od razloga, zasto su kristalna deca telepatski obdarena je sto provode mnogo vremena napolju, to je toliko jednostavno. To je lako uraditi u predelima sa toplijom klimom, kao sto je Sedona recimo ali i ljudi koji zive u hladnijim podnebljima bi to trebalo da rade. Ovo moze biti i toliko jednostavno da zasadite neke biljke na vas dovratak, ili da imate biljke u saksijama u kuci, to moze biti od velike pomoci.

Voditelj pita Dorin kako je postala vidoviti psiholog?

Bila je vidovita i kao mala, cerka praktikanta hriscanskih nauka, podignuta od strane dva metafizicara, ja sam cetvrta generacija i nisam vise hriscanski teolog ali tako sam podignuta. Zadirkivali su me sto sam cudna, nismo imali doktora, manifestovali smo stvari samo uz pomoc afirmacija, zaista smo bili cudna familija. Bila sam toliko osetljiva na zadirkivanja da nisam pratila svoju sudbinu da budem samo duhovni iscelitelj vec sam mnogo politicki korektnija kao psihoterapeut. Sve na kraju bude dobro ali sam mnogo naucila iz toga. Drago mi je da sam prosla kroz sve kao psihoterapeut i na kraju 1995 tokom oruzane otmice kola prestalo je da mi bude vazno sta drugi misle, izasla sam iz duhovnog ormara i drago mi je zbog toga, to je ono sto sam ja.

Mark iz Ajdaha se prvo zahvaljuje Dorin sto je odgovorila na mnoga pitanja jer mu je to vratilo osmeh na lice. Verujem da sam indigo dete, samo sam govorio, to sam ja, to sam ja a posebno zbog desocijalizacije to me najvise frustrira, toliko mi smeta placanje poreza i ostalih dazbina do te mere da kazem sebi da samo odem i postanem planinski covek.

Ovo je veoma izrazeno kod indigo dece, u ovom slucaju indigo odraslog, ovo moze da te ucini cak i fizicki bolesnim, to neslaganje sa tim da ti vlada uzima tvoj zaradjen novac.

Kako da se ljudi bore sa tim i da to kanalisu?

Da biste to kanalisali trazite jasno vodjstvo, kako da to resite jer taj osecaj koji imate za poreze je znak da je to vasa svrha, to treba da ocistite u ovom svetu, ne bezite od toga, resite to i svi koraci koje budete napravili u tu svrhu uvek ce se poklapati sa vasim strastima kao i predjasnji slusalac koji je to koristio kod svoje muzike.

Son ia Alabame: i sam indigo dete, poznaje licno taj osecaj tuge i besa zbog onoga sto se desava u svetu i najvise se krije od sveta da ne bi izgubio razum, da li se to desava i kod drugih? Cesto se ta deca odaju drogi i alkoholu, izoluju se i kriju cak je poznato da su agresivni i besni jer to gura ljude od njih. Kada se osecate odvojeni od sveta to samo donosi depresiju i anksioznost i kao bivsi psihoterapeut znam da mnogi mladi ljudi imaju taj problem jer traze svoju zivotnu svrhu a to mozete uraditi ako meditirate i trazite vodjstvo.

Ko slusa ako trazite vodjstvo? To mozete imenovati kako hocete, vise sopstvo, beskrajna energija, univerzum, treba samo da trazite pomoc i ona je tu.


Slusalac Tammy: veoma ste pomogli mojoj familiji, imam sesnaestogodisnjeg indigovca i kristalno dete od 9 godina, decaka, on mi svaki dan govori koliko me voli i da sam ja veoma posebna za njega i tako je divno biti mu majka, ja sam verovatno radnik svetla i pitam se da li imate neku odredjenu informaciju za mene i moju porodicu?

Budite jaki. Indigo deca su toliko intuitivna da mogu lako da manipuliraju i deca kojima je dopusteno da manipulisu svojim roditeljima su nesrecna i nesigurna. Radnici svetla, koji su osetljivi i koji pokusavaju da budu prijatelji sa svojom decom veoma cesto moraju da zauzimaju cvrsta uporista i da postavljaju granice, recimo kod hrane, da ne dozvoljavaju deci da jedu sta hoce i da pomogu svojoj indigo deci da budu u kontaktu sa svojim telima i da osete kako se osecaju, kada jedu odredjenu hranu posebno brzu hranu i da jedu jednu po jednu namirnicu i da prate, kako im telo reaguje na to. Mi kao roditelji indigo dece moramo sebi nekada da oprostimo jer ovaj je posao tezak, mi to dugujemo nasoj deci i svetu, da im pomognemo jer su ona tu da pomognu ovom svetu. Budimo jaki kada se prepiremo sa ovom decom i kada se zbog njih osecamo krivima.

Da li postoji razlika u duhovnosti kristalne i indigo dece i njihove sposobnosti da koriste svoju moc?

Ova deca su veoma vidovita ali razlika je ta sto kristalna deca veoma otvoreno pricaju o tome a indigo deca to zadrzavaju za sebe i kao da cekaju na znak od odraslih da li je u redu pricati o tome sta osecaju,misle i znaju. Ono sto odrasli mogu da urade je da ih ohrabre i pitaju da li vide duhove ili boje oko ljudi ili pasa i drveca jer ova deca vide aure i cesto ako ih ne pitate oni nece ni pricati o tome.






Da li postoji nesto sto nam dolazi posle kristalne dece? Mozemo samo zamisljati, jer ova kristalna deca predstavljaju vise sopstvo covecanstva a sta moze biti vise od toga? Sada gledamo u jedan proces a iza toga mozemo videti ljude, koji se nikada nece razboljevati, ljude koji ce levitirati i moci da se biolociraju-teleportuju, ljude koji u trenutku manifestuju.

Ljudska rasa pocinje da se seca onoga sto smo znali na Atlantidi i Lemuriji. Vracamo se osnovama pre nego vlada i crkva uspeju da nas uplase i uniste nase nadarenosti.
Da li ce to biti pocetak kraja ili kraj pocetka? Dorin kaze da imamo izbor.


Prevod videa Marija Somborac

Нема коментара:

Постави коментар